© Eusebius

Spilledatoer

Henter data…

Om forestillingen

#sponsoreret #reklame #modtagetigave – kært barn har mange hashtags.

Vi bliver influenced som aldrig før, og bag hashtags og “swipe up”-funktionen på Instagram gemmer influencerne sig.
Ved første øjekast er de helt almindelige mennesker, som inviterer os ind i deres verden, men kigger man nærmere, er de virksomheder ansat af endnu større virksomheder med ét eneste formål: at få forbrugeren til at forbruge endnu mere.

#sponsoreret dykker ned i reklamens virkemidler og bruger dem til at manipulere med det unge publikum i en hæsblæsende forestilling, hvor grænserne mellem virkelighed og fiktion flyder sammen. Forestillingen er udviklet i tæt samarbejde med unge i alderen 12-14 år.

Producent: Zangenbergs Teater
Arrangør: Zangenbergs Teater

Del forestilling:

#sponsoreret


  • Spillested

    Zangenbergs Teater

    Pilestræde 55A
    1112 København K

  • Teater

    Zangenbergs Teater

  • Spilleperiode

    13. Mar. - 17. Apr.

  • Varighed

    1 time - uden pause

  • Genre

    Drama
    Ny dansk dramatik

  • Aldersgrænse

    fra 11 år

  • Nummererede Pladser

    Nej